HIŠNI RED

HIŠNI RED ZA UPORABNIKE DVORANE IN SPREMLJEVALNIH PROSTOROV ZADRUŽNEGA DOMA JEVNICA

 

Vsi uporabniki in obiskovalci dvorane in spremljevalnih prostorov v Zadružnem domu v Jevnici, Jevnica 36, Kresnice (v nadaljnjem besedilu: dvorana in spremljevalni prostori)  se obvezujejo, da bodo s prostori in opremo razpolagali in skrbeli zanje kot dober gospodar. Vsi uporabniki in obiskovalci so dolžni spoštovati sledeči hišni red:

  1. Hišni red se sprejme za zagotovitev osebne varnosti ljudi in premoženja ter javnega reda in miru v in na območju dvorane in spremljevalnih prostorov .
  2. Vsi uporabniki dvorane in spremljevalnih prostorov so dolžni spoštovati in se držati hišnega reda, ne glede na čas koriščenja in vrsto aktivnosti, ki jo izvajajo.
  3. Dvorano in spremljevalne prostore ter opremo lahko uporabljajo le uporabniki, ki so s KS Jevnica predhodno sklenili pogodbo o uporabi prostorov. Prostori in oprema se uporabljajo pod pogoji in določili pogodbe o uporabi prostorov.
  4. Vsak uporabnik mora dvorano in spremljevalne prostore ohraniti v prevzetem stanju ter jih, če ni drugače določeno s pogodbo o uporabi, počistiti za seboj. Enako velja tudi za toaletni prostor, katerega ključ je na voljo pri knjigi evidence uporabe prostorov.
  5. Vsakokratno dejavnost je obvezno treba sprotno vpisati v knjigo evidence uporabe prostorov. Zabeleži se pričetek in konec uporabe dvorane, namen dejavnosti ter odgovorno osebo uporabnika. V knjigo evidence uporabe prostorov so vpiše tudi informacije o škodi v prostoru ali na opremi, ki je bila opažena, ter druge informacije pomembne za vzdrževanje nepremičnin in opreme. Stalni uporabniki dvorane v knjigo evidence uporabe prostorov vpisujejo podatke sami, za zunanje uporabnike ali posamezne prireditve podatke vpiše predstavnik KS Jevnica ali skrbnik dvorane.
  6. Stalni uporabniki dvorane imajo svoj ključ za odpiranje/zaklepanje dvorane in so ga po prenehanju pogodbe o uporabi prostorov dolžni vrniti KS Jevnica. Stalni uporabniki, ki razpolagajo s ključem, so odgovorni, da so, po uporabi, v prostorih ugasnjene luči, okna zaprta in prostori zaklenjeni. Občasnim uporabnikom dvorano odpre predstavnik KS Jevnica ali skrbnik dvorane, ki tudi poskrbi za zaklepanje.
  7. Za stalne uporabnike je vstop v dvorano dovoljen samo 15 minut pred pričetkom termina določenim v pogodbi o uporabi, za posamezne prireditve pa je dvorana lahko za obiskovalce odprta eno uro pred pričetkom ali po dogovoru s KS Jevnica oziroma skrbnikom dvorane.
  8. Uporabnik je dolžan zapustiti dvorano takoj po končani vadbi oziroma v terminu določenem v pogodbi o uporabi prostorov.
  9. Vsi uporabniki so dolžni nemudoma obvestiti KS Jevnica oziroma skrbnika dvorane o vseh nepravilnostih ali poškodbah prostora ali opreme, ki so nastale v njihovem terminu uporabe. Ime in priimek ter kontakti skrbnika dvorane so objavljeni na spletni strani KS Jevnica in na oglasni vitrini KS Jevnica.
  10. Vstop v dvorano za izvajanje stalnih tedenskih športnih ali kulturnih aktivnosti je dovoljen samo preko predprostora, kjer se je treba obvezno preobuti. Vstop v  samo dvorano je dovoljen samo v športnih copatih, ki se uporabljajo le za dvorano, imajo očiščene podplate in ne puščajo sledi. Po odru je izjemoma dovoljena hoja tudi v drugi, ustrezno očiščeni obutvi.
  11. Vstop v dvorano je prepovedan živalim, vsem opitim in zasvojenimi osebam, in tistim, ki se ne držijo hišnega reda.
  12. V dvorano in spremljevalne prostore je prepovedano prinašati hrano in pijačo (voda dovoljena), razen, če to ni predhodno dogovorjeno.
  13. V vseh prostorih je prepovedano kajenje.
  14. Premeščanje opreme iz posameznega prostora, dovažanje in nameščanje težjih predmetov je dovoljeno le po predhodnem dogovoru s KS Jevnica.

 

Sprejeto na 19. redni seji Sveta KS Jevnica dne 16. 12. 2024