HIŠNI RED ZA UPORABNIKE DVORANE IN SPREMLJEVALNIH PROSTOROV ZADRUŽNEGA DOMA JEVNICA
Vsi uporabniki in obiskovalci dvorane in spremljevalnih prostorov v Zadružnem domu v Jevnici, Jevnica 36, Kresnice (v nadaljnjem besedilu: dvorana in spremljevalni prostori) se obvezujejo, da bodo s prostori in opremo razpolagali in skrbeli zanje kot dober gospodar. Vsi uporabniki in obiskovalci so dolžni spoštovati sledeči hišni red:
- Hišni red se sprejme za zagotovitev osebne varnosti ljudi in premoženja ter javnega reda in miru v in na območju dvorane in spremljevalnih prostorov .
- Vsi uporabniki dvorane in spremljevalnih prostorov so dolžni spoštovati in se držati hišnega reda, ne glede na čas koriščenja in vrsto aktivnosti, ki jo izvajajo.
- Dvorano in spremljevalne prostore ter opremo lahko uporabljajo le uporabniki, ki so s KS Jevnica predhodno sklenili pogodbo o uporabi prostorov. Prostori in oprema se uporabljajo pod pogoji in določili pogodbe o uporabi prostorov.
- Vsak uporabnik mora dvorano in spremljevalne prostore ohraniti v prevzetem stanju ter jih, če ni drugače določeno s pogodbo o uporabi, počistiti za seboj. Enako velja tudi za toaletni prostor, katerega ključ je na voljo pri knjigi evidence uporabe prostorov.
- Vsakokratno dejavnost je obvezno treba sprotno vpisati v knjigo evidence uporabe prostorov. Zabeleži se pričetek in konec uporabe dvorane, namen dejavnosti ter odgovorno osebo uporabnika. V knjigo evidence uporabe prostorov so vpiše tudi informacije o škodi v prostoru ali na opremi, ki je bila opažena, ter druge informacije pomembne za vzdrževanje nepremičnin in opreme. Stalni uporabniki dvorane v knjigo evidence uporabe prostorov vpisujejo podatke sami, za zunanje uporabnike ali posamezne prireditve podatke vpiše predstavnik KS Jevnica ali skrbnik dvorane.
- Stalni uporabniki dvorane imajo svoj ključ za odpiranje/zaklepanje dvorane in so ga po prenehanju pogodbe o uporabi prostorov dolžni vrniti KS Jevnica. Stalni uporabniki, ki razpolagajo s ključem, so odgovorni, da so, po uporabi, v prostorih ugasnjene luči, okna zaprta in prostori zaklenjeni. Občasnim uporabnikom dvorano odpre predstavnik KS Jevnica ali skrbnik dvorane, ki tudi poskrbi za zaklepanje.
- Za stalne uporabnike je vstop v dvorano dovoljen samo 15 minut pred pričetkom termina določenim v pogodbi o uporabi, za posamezne prireditve pa je dvorana lahko za obiskovalce odprta eno uro pred pričetkom ali po dogovoru s KS Jevnica oziroma skrbnikom dvorane.
- Uporabnik je dolžan zapustiti dvorano takoj po končani vadbi oziroma v terminu določenem v pogodbi o uporabi prostorov.
- Vsi uporabniki so dolžni nemudoma obvestiti KS Jevnica oziroma skrbnika dvorane o vseh nepravilnostih ali poškodbah prostora ali opreme, ki so nastale v njihovem terminu uporabe. Ime in priimek ter kontakti skrbnika dvorane so objavljeni na spletni strani KS Jevnica in na oglasni vitrini KS Jevnica.
- Vstop v dvorano za izvajanje stalnih tedenskih športnih ali kulturnih aktivnosti je dovoljen samo preko predprostora, kjer se je treba obvezno preobuti. Vstop v samo dvorano je dovoljen samo v športnih copatih, ki se uporabljajo le za dvorano, imajo očiščene podplate in ne puščajo sledi. Po odru je izjemoma dovoljena hoja tudi v drugi, ustrezno očiščeni obutvi.
- Vstop v dvorano je prepovedan živalim, vsem opitim in zasvojenimi osebam, in tistim, ki se ne držijo hišnega reda.
- V dvorano in spremljevalne prostore je prepovedano prinašati hrano in pijačo (voda dovoljena), razen, če to ni predhodno dogovorjeno.
- V vseh prostorih je prepovedano kajenje.
- Premeščanje opreme iz posameznega prostora, dovažanje in nameščanje težjih predmetov je dovoljeno le po predhodnem dogovoru s KS Jevnica.
Sprejeto na 19. redni seji Sveta KS Jevnica dne 16. 12. 2024