Krajevna skupnost Jevnica je bila s sklepom župana Občine Litija št. 478-32/2024 z dne 10. 7. 2024 določena za upravljavca večnamenske dvorane, ki se nahaja v Zadružnem domu v Jevnici, Jevnica 36, Kresnice.
Skladno s 67. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 – ZORR) Krajevna skupnost Jevnica oddaja dvorano v uporabo po posameznih urah ali dnevih.
Dvorana je večnamenska in se lahko uporablja za različne namene (kulturni dogodki in prireditve, srečanja, občni zbori, športna vadba, praznovanje rojstnega dneva ipd.). Poleg dvorane je tudi predprostor kjer je na voljo kuhinjsko korito in manjši pult.
Dvorana se oddaja v uporabo pravnim in fizičnim osebam.
Oddaja se po ceniku, ki ga je sprejel župan.
Postopek za najem dvorane
Za uporabo dvorane se sklene pogodba o uporabi prostorov v Zadružnem domu Jevnica, v kateri so obvezno navedeni podatki o uporabniku, pogoji za najem ter termin oddaje ter ostale medsebojne pravice in obveznosti, vključno s ceno uporabe.
Za pripravo pogodbe je potrebno:
- Preveritev razpoložljivosti dvorane
Uporabnik naj predhodno preveri ali je dvorana v željenem terminu prosta.
Informacije o zasedenosti dvorane dobi pri ga. Mojci Jerant: mail: mojcajerantz@gmail.com, tel.št. 041/ 360 169.
- Izpolnitev vloge za uporabo dvorane
Ko uporabnik dobi potrditev, da je dvorana v željenem terminu prosta, mora izpolniti vlogo za uporabo dvorane in jo podpisano poslati po navadni pošti na naslov KS Jevnica, Jevnica 36, 1281 Kresnice ali po elektronski pošti na na elektronski naslov mojcajerantz@gmail.com. Vlogo je treba poslati najmanj 15 dni pred terminom najema.
- Pogodba o uporabi dvorane
Na podlagi podatkov iz vloge za uporabo dvorane bo pripravljena pogodba o uporabi prostorov v Zadružnem domu Jevnica, in poslana uporabniku v podpis na naslov naveden v vlogi.
Pogodba o uporabi dvorane mora biti podpisana najkasneje pred dejansko uporabo dvorane. Brez sklenjene pogodbe uporaba dvorane ni dovoljena.
Plačilo uporabe dvorane
Račun za plačilo uporabe dvorane se uporabniku izstavi po dejanskem času uporabe in ne po času navedenem v vlogi.
Uporabnik je obveznosti po računu dolžan poravnati v roku 15 dni po prejemu računa.
Za dodatna pojasnila glede najema dvorane lahko pokličete na tel. številko 041/ 360 169 ali pišete e-naslov mojcajerantz@gmail.com.